Hyggeligt samvær og spændende

aktiviteter i 2012!

Vi er ved at lægge hele hjemmesiden om til nyt layout, så denne oversigt er sat i bero indtil forår 2013.
Aktuelle arrangementer vil i stedet blive oplyst i vort nyhedsbrev, indtil vi bliver klar.

Politiske drøftelser, udvalgte lørdage
Vælgerforeningen vil løbende forsøge at belyse forskellige aktuelle emner, som dukker op. Det vil typisk være lokalpolitiske temaer, som vil blive gennemgået af vore medlemmer fra byrådet. Da der netop er tale om aktuelle emner, vil indhold normalt først blive besluttet kort inden forløb, så følg med på Lørdagsoversigten.

Frivillighedsdag, lørdag 25. august og lørdag 1. september
Som tidligere år vil vi konservative have en stand, når der afholdes frivillighedsdag på Taastrup Hovedgade lørdag den 25/8 og på Hedehusene Hovedgade lørdag den 1/9. Vi har brug for gode kræfter, der vil hjælpe os med at udlevere popcorn og info om vælgerforeningen på disse to lørdage.
Har du et par timer, hvor du har lyst til at hjælpe os (i tidsrummet fra kl. 10 til kl. 15 begge lørdage), så send en mail til konservativ@mail.dk

Taastrup Rundt på cykel, søndag 26. august
Vælgerforeningen tilbyder igen deltagelse i det store motionscykelløb ”Høje-Taastrup Kommune rundt”. Vi mødes overfor Domhustorvet (ved Home) kl. 9.45, hvor vi udleverer grønne T-shirts til deltagerne i den ”grønne bølge”. Løbet, der er på 30 km, vil foregå i roligt tempo med et par pausestop undervejs. Hvis du ikke har en cykel, så vil vi evt. kunne leje en til dig i Taastrup Miljø- og Energicenter.
Turen rundt tager ca. 2 timer, og der vil efterfølgende være hygge på pladsen foran biblioteket, hvor der også vil blive trukket lod om mange fine præmier. Det koster kun kr. 50,- hvis du tilmelder dig via vælgerforeningen (det svarer til en rabat på 20 kr.). Tilmelding på konservativ@mail.dk senest den 19/8.

Besøg på Nørrebro Bryghus, torsdag 13. september
Fra kl. 19.00 arrangerer vælgerforeningen besøg hos det lokale bryggeri, der måske nok er kendt for restauranten på Nørrebro, men som rent faktisk brygger det dejlige øl fra en lokal adresse i Baldersbrønde.
Besøget på Bryghuset koster kr.75.00 pr. person og vi mødes på Baldersbuen 25 i Baldersbrønde kl. 19.00 præcis.
Vi har aftalt et minimumsantal på 10 personer, maximum er 25, og tilmelding skal ske via Erik Dollerup på tlf. 4656 2970 eller mail erik.dollerup@privat.dk

Byrådsmøde og spisning, torsdag 11. oktober
Vælgerforeningen har arrangeret en overværelse af budgetmøde i Byrådssalen, hvor budgetvedtagelse finder sted.
Efter byrådsmødet er der mulighed for at deltage i en hyggelig og lækker middag på Ristorante Casaletto.
Der vil naturligvis ikke blive set "skævt" til dem, der kun ønsker at overvære Byrådsmødet - og altså ikke deltager i spisningen.
Men vi håber naturligvis på en hyggelig aften med mange deltagere.
Info med tilmelding og pris findes her

Aftenarrangement Gården, torsdag 8. november
Vi starter med middag kl 18 og viser dernæst film på vor nye projektor: "Hvidsten gruppen", som netop har gået i biograferne.
Der er tilmelding senest 5. november hos Mai, nærmere info og optakt til arrangement findes her

Juletræsfest og julebanko, søndag 2. december
Vi er tilbage i Mølleholmskolen (tidl. Grønhøjskolen), og starter kl 13:30, hvor Borgmester Michael Ziegler byder velkommen.
Der er tilmelding senest 26. november, læs mere her